Termíny

18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

29.9.2017 - Děkanský den

17.11.2017 - Státní svátek

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Co dělat když …

Související stránky

ZÁVADA

Hlášení závad na pokoji a celé koleji provádí klient, který závadu zjistil prostřednictvím recepce příslušné koleje/bloku.

  • Pokud není závada havarijního charakteru, provede klient pouze zápis do příslušného sešitu na recepci.
  • Pokud je závada havarijního charakteru, informuje klient recepční(ho) a ta/ten přivolá pohotovostní službu, která závadu opraví/zabezpečí.
  • Pro hlášení závad můžete využít i níže uvedené emailové adresy:

Závady Jarov I.: zavadyjarov1@vse.cz

Závady Jarov II.: zavadyjarov2@vse.cz

Závady Jarov III.F: zavadyjarov3f@vse.cz

Závady Jarov III.G: zavadyjarov3g@vse.cz

Závady Rooseveltova kolej: zavadyrooseveltova@vse.cz

Závady Vltava: zavadyvltava@vse.cz

Závady Blanice: zavadyblanice@vse.cz@vse.cz