Termíny

1.7.2017 - 31.8.2017 - Hlavní prázdniny

-

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Co dělat když …

Související stránky

1ZÁVADA

Hlášení závad na pokoji a celé koleji provádí klient, který závadu zjistil prostřednictvím recepce příslušné koleje/bloku.

  • Pokud není závada havarijního charakteru, provede klient pouze zápis do příslušného sešitu na recepci.
  • Pokud je závada havarijního charakteru, informuje klient recepční(ho) a ta/ten přivolá pohotovostní službu, která závadu opraví/zabezpečí.
  • Pro hlášení závad můžete využít i níže uvedené emailové adresy:

Závady Jarov I.:zavadyjarov1@vse.cz

Závady Jarov II.:zavadyjarov2@vse.cz

Závady Jarov III.F:zavadyjarov3f@vse.cz

Závady Jarov III.G:zavadyjarov3g@vse.cz

Závady Rooseveltova kolej:zavadyrooseveltova@vse.cz

Závady Vltava:zavadyvltava@vse.cz

Závady Blanice:zavadyblanice@vse.cz