Termíny

12.2.2018 - 11.5.2018 - Výuka v letním semestru 2017/2018

29.3.2018 - Děkanský den

18.4.2018 - Rektorský den

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Co dělat když …

ZÁVADA

Veškeré závady se hlásí přes webové či mobilní rozhraní ISKAM a již není potřeba chodit s těmito záležitostmi na recepci a tam provádět zápisy do knihy. Zároveň je v rozhraní ISKAM přehled všech zadaných závad včetně komentářů řešitelů při jejich odstraňování a informace o finálním odstranění závady.

Jen připomínáme, že toto řešení není určeno pro havárie (havárie je stav, který je potřeba okamžitě odstranit, tzn. nejedná se o nechladící ledničku či rozbitou žárovku). Havárie je potřeba řešit okamžitě s pracovníky koleje.

Manuál k zadávání a sledování závad je níže:
Manuál k systému „Online hlášení závad“